Monday, February 18, 2013

sakit lenguh kaki

Best Blogger Tips

Assalamualaikum semua..
Akibat cik ina window shopping kat Cmart tu, cik ina lupa nak citer hari tu... Cik ina lenguh kaki 2 hari.. Mula2 dok fikir juga kenapa kaki ni sengal-sengal, lenguh-lenguh.... Rupanya sebab pakai kasut yang tinggi dari selalu (kasut baru walau dah beli setahun) maka baru tau puncanya. Baru tersedar, lama tak pakai kasut tinggi.. Tak tinggi sangat.. 3inchi je.. Aduh.. 

Kesian kan... 


Ni la kasutnya.. Cantik kan.. hehehe


Best Blogger Tips

4 comments

February 18, 2013 at 10:57 AM

Bila dah lama tak bertumit tinggi memang sakit kaki..... =D

February 18, 2013 at 11:04 AM

@AyueJean AJ
betul tu,, mmg dah lama cik ina tak pakai kasut yg tinggi. Paling tinggi pun 2 inchi je.. sbb tu beli sethn pun tak pakai lagi..

February 18, 2013 at 3:59 PM

Cantik...terang benderang lagi..hehehehe

February 20, 2013 at 4:31 PM

@Hanif Idrus
kan,,, cantik kan ..hehehe perasan sebentar

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen