Sunday, June 15, 2014

LAWATAN KE ISTANA ANAK BUKIT...

Best Blogger Tips

LAWATAN SAMBIL BELAJAR MURID-MURID TAHUN 6 2014
TARIKH  : 6.5.2014

PESERTA : TAHUN 6 (73 Orang)
ANJURAN : KELAB B&K SKMP

TEMPAT LAWATAN

          1. SMK AGAMA YAN
          2. ISTANA ANAK BUKIT
          3. MENARA ALOR SETAR

Cik ina berkesempatan mem'follow' lawatan tahun 6 ni pada tahun ni. Yang tersanagat nak ikut tu bukan kerana Cik ina ni suka ber'rombongan' tetapi aturcara tahun ni ke istana Anak Bukit... Akhirnya.... Tertunai,,,

Alhamdulillah kerana Cik ina memang teringin sangat nak melawat istana. Maklum la masa mengaji dulu hampir 6 tahun berulang dgn bas lalu kot dpn pagar je... Mesti la teringin kan...

1. SMK AGAMA YAN





2. ISTANA ANAK BUKIT
BARU SAMPAI

diberi taklimat tentang istana dan sejarah istana KEdah
ketua rombongan ; Ustz Che Ani

di dalam dewan santapan rasmi.... kalau tak silap

ampun tuanku




dibawa melawat mini zoo istana
3. MENARA ALOR SETAR


baru sampai,, tggu turn nak naik

kat bawah lagi

ni la guru pengiring


ada lagi sorang guru tgh tgk apa tu pian..

cikgu shikin pun q utk tgk 
Kami bergerak pulan dan sampai dengan selamat ke sekolah pukul 5.30 petang... Alhamdulillah,,,

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen