Monday, May 27, 2013

SENDA PETANG

Best Blogger Tips

SENDA PETANG >>> 


Seorang lelaki sengau naik bas lalu bertanya kepada pemandu bas tersebut...

“Vang.. vas nih fegi hamfang ke…? ” (bang, bas ni pergi ampang ke?).

Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau itu pun turun dari bas.

Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada pemandu bas itu...
 
“kenapa awak diam tadi? kesian dia…”

Pemandu itu pun menjawab...
“Masham mana haya nak hawab…. haya hun hengau hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!……..”
(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya ejek dia pulak!!!)…
 p/s : macam mana cara pemandu tu nak jawab untuk tak bagi lelaki sengau tu kecik hati???

Best Blogger Tips

Wednesday, May 22, 2013

Ceritera Hari Pilihanraya.. 5.5.13

Best Blogger Tips

My first experience today,, as a Petugas Undi iaitu kerani mengundi merangkan kerani mengira undi. Seawal pagi sesudah solat Subuh, Cik ina dah bersiap ala kadar dengan baju t-shirt yang diberikan. Yang lain sendiri ye..

Setelah sampai dan buat preparation apa yang patut, posing dulu buat kenang-kenangan.


Sebelum pkul 8, cik ina dan rakan2 dah ada kat tpt masing-masing.... Jadi sementara nk tunggu pengundi datang, kami pose dulu buat kenan-kenangan. Mana tau lps ni tak ada peluang jadi kerani mengundi lagi kan.. Tadaaa


Selepas cbuk tak panggung kepala, akhir baru peluang bangun regangkan otot.. thk kat saluran bawah,, masih lagi ramai orang...

Ni dah petang.. Masih menunggu kedatangan pengundi

Ha... sempat lagi sblm proses kira undi

Best Blogger Tips

Thursday, May 16, 2013

Dalam Debaran.... Debaran apa???

Best Blogger Tips



Cik ina sememangnya dalam debaran...  
Dup dap dup dap.. Iskkk

Selagi tak tiba tarikh penting tu,, selagi tu la jiwa kacau ni.. Tak tau nak buat yang mana satu... Nak baca yang mana satu.. aduhhh Runsing ni...

Saspen je bunyinya.. Debaran yang cik ina rasakan ni adalah kerana cik ina nak p interbiu jawatan N27 Penolong Pegawai Tadbir mggu depan.... 
Cabaran nya lagi la hebat...sebab sekarang kan cik ina dah berada dalam sektor ni.. 

Nnti mesti kena habis-habisan dengan penemuduga... Cik ina baru 3 tahun berkhidmat tau.. Ilmu tentang apa yang cik ina buat dan kerja pun masih banyak yang kena belajar ni...

http://jawatankerajaan.com.my/wp-content/uploads/2013/05/temuduga_penolong_pegawai_tadbir_n27.jpg
Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan dan cik ina berjaya dalam interbiu. Aminnn..
 
Dapatla cik ina berbakti kat tempat lain pula. 

Doakan cik ina berjaya ye... 

Best Blogger Tips

Thursday, May 9, 2013

Citer Lawak : Lawak Petang

Best Blogger Tips



Lawak ker??
Moral... Kita kena hormat menghormati dan saling mengambil berat sesama jiran..




sumber: FB

Best Blogger Tips

Wednesday, May 8, 2013

Dayana Redha Jika Saya Berkahwin Dengan Ashraf Muslim???

Best Blogger Tips

Dayana Redha Jika Saya Berkahwin Dengan Ashraf Muslim – Sakinah

Best Blogger Tips