Monday, May 27, 2013

SENDA PETANG

Best Blogger Tips

SENDA PETANG >>> 


Seorang lelaki sengau naik bas lalu bertanya kepada pemandu bas tersebut...

“Vang.. vas nih fegi hamfang ke…? ” (bang, bas ni pergi ampang ke?).

Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau itu pun turun dari bas.

Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada pemandu bas itu...
 
“kenapa awak diam tadi? kesian dia…”

Pemandu itu pun menjawab...
“Masham mana haya nak hawab…. haya hun hengau hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!……..”
(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya ejek dia pulak!!!)…
 p/s : macam mana cara pemandu tu nak jawab untuk tak bagi lelaki sengau tu kecik hati???

Best Blogger Tips

1 comment

June 28, 2013 at 7:00 PM

huhu ksiankan. msti driver bas tu pening nk jawab mcm mana

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen