Thursday, May 16, 2013

Dalam Debaran.... Debaran apa???

Best Blogger Tips



Cik ina sememangnya dalam debaran...  
Dup dap dup dap.. Iskkk

Selagi tak tiba tarikh penting tu,, selagi tu la jiwa kacau ni.. Tak tau nak buat yang mana satu... Nak baca yang mana satu.. aduhhh Runsing ni...

Saspen je bunyinya.. Debaran yang cik ina rasakan ni adalah kerana cik ina nak p interbiu jawatan N27 Penolong Pegawai Tadbir mggu depan.... 
Cabaran nya lagi la hebat...sebab sekarang kan cik ina dah berada dalam sektor ni.. 

Nnti mesti kena habis-habisan dengan penemuduga... Cik ina baru 3 tahun berkhidmat tau.. Ilmu tentang apa yang cik ina buat dan kerja pun masih banyak yang kena belajar ni...

http://jawatankerajaan.com.my/wp-content/uploads/2013/05/temuduga_penolong_pegawai_tadbir_n27.jpg
Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan dan cik ina berjaya dalam interbiu. Aminnn..
 
Dapatla cik ina berbakti kat tempat lain pula. 

Doakan cik ina berjaya ye... 

Best Blogger Tips

10 comments

May 16, 2013 at 11:18 AM

Assalammualaikumm Cik Ina...
Semoga Berjaya Dlm Interbiu..^_^

May 16, 2013 at 1:55 PM

TQ nur amalina,, moga cik ina berjaya..AMIN..

May 17, 2013 at 12:33 AM

Good luck k :)

Btw, jemput join ^_^
http://lystra-lily.blogspot.com/2013/05/segmen-blogwalking-sambil-like.html

May 17, 2013 at 1:48 AM

semoga berjaya!

May 20, 2013 at 3:02 PM

Lama AJ tak datang singgah sini......
Gudluck ye Cik ina... =D

May 21, 2013 at 11:42 PM

Semoga berjaya yek!!

May 22, 2013 at 9:45 AM

@Lystra Lily
thanks awk..

May 22, 2013 at 9:46 AM

@Izzat Eshak
tq awk..

May 22, 2013 at 10:04 AM

@AyueJean AJ
tq aj....

May 22, 2013 at 10:04 AM

@Hanif Idrus
tq bro....

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen