Wednesday, May 22, 2013

Ceritera Hari Pilihanraya.. 5.5.13

Best Blogger Tips

My first experience today,, as a Petugas Undi iaitu kerani mengundi merangkan kerani mengira undi. Seawal pagi sesudah solat Subuh, Cik ina dah bersiap ala kadar dengan baju t-shirt yang diberikan. Yang lain sendiri ye..

Setelah sampai dan buat preparation apa yang patut, posing dulu buat kenang-kenangan.


Sebelum pkul 8, cik ina dan rakan2 dah ada kat tpt masing-masing.... Jadi sementara nk tunggu pengundi datang, kami pose dulu buat kenan-kenangan. Mana tau lps ni tak ada peluang jadi kerani mengundi lagi kan.. Tadaaa


Selepas cbuk tak panggung kepala, akhir baru peluang bangun regangkan otot.. thk kat saluran bawah,, masih lagi ramai orang...

Ni dah petang.. Masih menunggu kedatangan pengundi

Ha... sempat lagi sblm proses kira undi

Best Blogger Tips

3 comments

May 22, 2013 at 10:21 AM

sempat lagi erkk tangkap gambar..huhu..yam pun jadi petugas spr jugak..tapi tak sempat bergambar..hehe

May 22, 2013 at 10:39 AM

Best tak dapat pengalaman baru?

May 22, 2013 at 3:03 PM

5 tahun akan dtg baru dpt mgundi huhu

ada masa nnt, ble lah join segmen #1 saya,

http://syanpunyabelog.blogspot.com/2013/05/segmen-1-by-syanpunyabelog-saya-nak.html

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen