Wednesday, June 5, 2013

PI TANGKAP KETAM ???

Best Blogger Tips

Pada suatu hari yang dipenuhi dengan poster-poster pilihanraya yang bertarikh 4.5.13, adik cik ina ajak cik ina ikut dia pi tangkap ketam. Acara ni anjuran kawan sekerja adik cik ina  yang tinggal di kawasan sg limau yang berdekatan dengan yan.. Thanks to kawan adik cik ina,, Dia mmg teror.. Nk tau terror mcm mana,, teruskan membaca.

Oleh kerana keterujaan nk tau mcm mana orang tangkap ketam, maka cik ina pun ikut la adik. Letih cik ina p kelantan pun tak hbs lagi.. So... bersiap ala kadar n go...


Setelah sampai di kuala sg limau, alamak oii,, jalan yg nak ke tempat tu pun dah cukup ,mencabar.. Ala. tggu apa lagi. redah jer la..



 Ni la lubang ketam tu,,, besar tu maksud dia besar la tema kat dalam tu...



Ni la otai yg terror tangkul ketam tu.. Dia masuk besi tu pun, dah tau ketam tu besar ke kecik.

 Alhamdulillah,, dapat juga la lebih kurang 14 ekor.. yang besar je,, yg kecik tak ambik


Ni la hasilnya,,, dah hbs berlemuih.. org kedah kata...

Best Blogger Tips

1 comment

June 9, 2013 at 6:39 PM

Tak pernah ada pengalaman tangkap ketam...mesti best...

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen