Monday, June 16, 2014

Buah Tamar Dari Mekah

Best Blogger Tips

Alhamdulillah, salah seorang Guru kat sekolah Cik ina telah selamat pulang ke tanah air setelah mengerjakan Umrah... Kelmarin pun dah mai sekolah cuma hari ni baru merasa buah kurma dan buah lain yang sewaktu dengannya...

Sebelum makan.....


ha,,, dah makan ni.. tggu nak minum air zam-zam...

Muka Ustazah Che Kamaliah berseri-seri dan turut sama berkongsi cerita masa rehat kat kantin... Kami yang dengar sama, turut teruja. Tambahan pula guru lain yang telah menjejak kaki ke sana mesti lagi teruja kan....

**********************************************************************
DOAKAN CIK INA AKAN SAMPAI KE SANA CEPAT.. AMIN

Best Blogger Tips

4 comments

June 16, 2014 at 8:23 PM

INSYA ALLAH cik na mesti akan smpai gak 1 haari nnt

June 17, 2014 at 9:33 PM

Kena berdoa banyak-banyak kalau ingin ke sana. kadang-kadang kita pun tak tau rezeki kita bila kan..Tiba-tiba ada je jalan yang Allah beri...

June 18, 2014 at 8:44 AM

@Budak Kampung
amin.... jom kita berdoa agar sama2 blh p cepat

June 18, 2014 at 8:46 AM

@RDZ Z
ye,, mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan rezki

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen