Saturday, June 14, 2014

Rombongan Tergempar day 1

Best Blogger Tips

Br minggu lepas Cik Ina ikut rombongan anjuran PPD bt kali ni tetiba hari rabu kakak cik ina minta cik ina cuti hr Khamis sebab ikut dia p rombongan. Iskk mana leh. Dah pokai kot... mggu lps br balik tp kakak kata FREE. Ermmm agak2 cik ina ikut tak???

Rugilah kalau x ikut. Tpt lawatan sama mcm minggu lepas tp kali ni tambah p Cameron Highlands. Tunggu lagi terus kemas barang mintak cuti la..
Destinasi kali ni.....

1. Air Hitam, Johor

Oleh kerana kami sampai awai, ketua Rombongan decide nak ke air hitam Johor memandangkan ramai yg tak pernah p sana.. sampai je kedai baru nak buka tapi tidak mematahkan semangat kami yang teruja nak membeli belah.  Ada satu kedai dah buka.. maka cik ina and the geng serbu... Blh la 3 bantal buat lapik tido atas bas. Yg selebihnya layan gambar...

2. Melaka - check in hotel bajet, hotel mansor..

Kami sampai dlm kul 2.00 terus check in. Ok la juga hotel tu... yang x ok sbb cbuk nak mandi air tak de,,, potong sungguh,,, x jadi mandi la jwb dia. Mandi p.ramlee je la... 

3. Menara Taming Sari. 






Lps ahli rombongan tgk citer Philippina tu br kami keluar untuk naik menara taming sari. 

4. POKOK MELAKA

Oleh kerana mggu lps baru tau tu pokok melaka, kami pun bawa la ahli Rombongan yang nk jln kaki ke pokok melaka...


5. A Famosa



6. Makan Burger king kat Dataran Melaka Megamall

 


7. Night River Cruise



Ok dah letih meronda kat dataran pahlawan megamall ari burger king punya pasal.. so,, sambung citer utk day 2 plak ye...

Malamnya nasib baik air ada.. dapatla bersiram.. Alhamdulillah Blh tido dengan selesa.... zzzzzzz

********************************************************************************


*******************************************************************************

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen