Tuesday, February 26, 2013

BR1M Cik Ina Dapat RM250

Best Blogger Tips

Assalamualaikum semua..

Hehehe, cik ina ke rumah sewa kedua cik ina kelmarin lps ambik keta dari tukar timing belt.. Rumah sewa sapa lagi kalau tak rumah FK n Cik sinar.. my best adik2.. So, Dayah, ana n sinar bagitau kata depa dah dapat surat untuk ambik duit BRIM 2.0. Cik ina pun terfikir,, ermmm aku pulak bila lagi nak dapat. Alamat letak alamat rumah kat kg. Dayah à housemate depa letak alamat SP, so dah dapat surat juga. Dia siap buka depan cik ina lagi tu..

Dalam hati kata, tak pe la, aku ni dah la hantar borang lewat (hantar hari tu 31.12.2012 tepat jam 5.30 petang) masa kaunter BR1M nak tutup dah. Dah la jadi orang terakhir hantar pada tahun 2012 kat LHDN SP. So, maybe aku akan dapat lewat kot.. Semua ni cik ina kata dalam hati je la..

So, pepagi Sabtu lps setelah pokai byr repaire ketaku, cik ina nk balik rumah kg  sbb semlm menginap kat rumah depa.. Lagipun adik cik ina balik. Sebab rindu Aira, jadi semangat bangun awai dan siap2 nak balik. Tetiba bunyi mesej handphone dari adik ipar cik ina (mama aira) kata surat BR1M cik ina dah smpai 3 hari lps tapi mak tak buka.

surat yang dituggu telah tiba
 Adik cik ina baru buka pagi sabtu tu.. (Yeye akhirnya aku dapat juga… ) Hehehe tersengih la masa drive nak balik kg tu…

P/s : Ahad pagi kena ambik… kat Gurun… masuk keje lewat ckit la….

Ni layan pic orang dapat duit... zasss

lokasi ambik duit
ye, kita q dulu
masa baru sampai b4 kul 9.00 pun dah ramai

kul 9.00 buka kaunter dan kul 9.30 cik ina dah ada dalam keta utk ke opis pulak. Kira ok la kan.. Siap dapat bekal drinkingwater dalam cup n roti utk breakfast.

Best Blogger Tips

2 comments

February 27, 2013 at 4:08 PM

Wahhh... Gumbira rasanya kan kan kan... =D

February 28, 2013 at 8:38 AM

@AyueJean AJ
AJ dah dapat ke blm??
best oo blh shopping kat langkawi this coming weekend

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen