Sunday, February 3, 2013

Beg Hitam Merahku...

Best Blogger Tips

Assalamualaikum semua..

Sapa dah baca entry cik ina Januari lps yang bertajuk Lagi Cameron Highland.  Hampa perasan tak ada sesuatu yang baru kat situ.. 
Jeng jeng jeng apa tu.. Meh nak citer ni… Sempena lawatan ke CH tu, Cik ina telah merasmikan beg baru yang telah lama dibeli. Walaupun tak mahai dan cantik macam beg orang lain tp sebab material dia kain mcm beg yang sebelum ni, (jenis yang tak makan diri) dan yang penting ada warna merah cikit. Tu yang beli tu. 
Rasanya dah dekat setahun beli tapi tak pakai lagi sbb beg lama tu masih elok dan ianya beg kesukaan cik ina. Poket depan dan belakang kat beg lama tu membuatkan cik ina suka sebab senang nak simpan dan nak cari barang. 
Beg baru tak de poket kat depan.. Susah juga ni.. Tapi sebab ada warna merah ckit cik ina suka juga la.

Ni la beg lama cik ina. Masih boleh digunakan dan akan gunakan untuk kegunaan biasa pi opis. 
ada rosak ckit je.. tp blh guna lagi

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen