Wednesday, February 20, 2013

KaSut OH KaSut

Best Blogger Tips

Last week cik ina window shopping dengan housemate cik ina.. Dengan sape lagi kan.. BF tak de. Tu pun dia ajak temankan dia pi beli kasut. Kami memilih untuk ke TESCO Sungai Petani Selatan (sbb sekarang ada 2 tesco  kat SP, satu kat SP Utara) kerana pilihan kat situ banyak ckit. 

Oleh kerana cik ina tukang teman dan tak terniat nak beli apa2 pun maka niatnya nak tgk je la. Bila sampai ke tempat kasut tu.. Dia pun pilih la dan cik ina jadi penasihat. Sementara nak tunggu dia pilih dan bayar, cik ina pun melihat2 kot ada yang terbekenan.. n mmg terbekenan satu kasut ni.. Huhuhu.. nak wat cmner ni.. terbekenan.. Hati.. Sabar ekk.. Kasut tu cantik dan bertutup so... nak ke tak nak.. nak ke tak nak...

 Apa pun try pakai dulu la.. Ermm Sweet kan..  Iskkkk cmner ni...
 Akhirnya cik ina ambik keputusan untuk tidak beli kasut ni.. Sebab dah ada kasut macam ni yang warna biru.


Tapi.. bila ke satu kedai lagi, terpesona pulak dengan kasut ni... Tambahan kasut ni tak tinggi macam kasut cik ina pakai sehingga lenguh kaki tu kan... Arghhh ku di dalam dilema lagi.. Nak beli ke tak ni... 


Akhirnya keputusan terpaksa dibuat dan,, Cik ina ambik keputusan untuk beli.. sebab---> kasut ni sesuai untuk ke tempat keje dan tak setinggi kasut merahku yang cantik tu.. dan yang pasti baju oren pun ada... Jom bayar...

Huhuhu.. orang lain yang nak beli kasut, orang lain yang beli...

Best Blogger Tips

10 comments

February 20, 2013 at 4:32 PM

Selalu macam tu la Cik Ina...
Kita pulak yang terbeli...
Hehehheh...
Yang no 2 tu cantik...

February 20, 2013 at 4:36 PM

permpuan kalo x membeli x sah..hehe

February 20, 2013 at 6:52 PM

hahaha :D perempuan ni..keinginan nak membeli itu tinggi..agagaga :D

February 20, 2013 at 7:59 PM

Itu alasan tu..heheheheh

February 20, 2013 at 8:46 PM

firda pun sama , ppantang, mesti akan beli kalau berkenan..hehe

February 21, 2013 at 10:56 AM

@AyueJean AJ
hehehe tu yang terbeli tu.. sbb color dan riben yang cntik

February 21, 2013 at 10:56 AM

@Nadia Johari
pantang je nmpk kasut or tudung.. mesti kita beli kan

February 21, 2013 at 10:57 AM

@Athirah Farah
memang.. pantang nmpk je

February 21, 2013 at 10:57 AM

@Hanif Idrus
bukan alasan la bro.. keperluan tu,, nk pakai pi keje

February 21, 2013 at 10:57 AM

@tentanghati
terbeli kan.. hehehe

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen