Wednesday, March 27, 2013

Akhirnya Ketaku Dicuci

Best Blogger Tips

Hehehe.. Setelah sekian lama, akhirnya barula berkesempatan untuk bawa kereta untuk dicuci,,,Nak cuci sendiri la konon dan akhirnya tak cuci pun.. 
Niat nak cuci tu mmg dari cik ina nak servis dan tukar timing belt hari tu tapi sekarang baru cuci.. Lama kannn.. 

Cian ikan kelisaku,, lama tak mandi.. just mandi ujan je... 

Hari ni bila dah ter lalu ikot tmpt mesin masuh keta tu, cik ina terus singgah.. Empat Hengget jer.. So,, drive through and after a few minutes, settle....

Tadaaa.. dah siap cuci dan blh sambung perjalanan...

Best Blogger Tips

2 comments

March 27, 2013 at 12:57 PM

cuci....jan x cuci...heheheeh...

March 27, 2013 at 1:59 PM

alamak...x tercuci2 lagi... ^_^

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen