Thursday, March 14, 2013

Taklimat Perumahan HSBC

Best Blogger Tips

Wow.. kali ni taklimat paling best setakat ni sbb buat kat Swiss in Hotel..  Kali ni anjuran Jabatan Pelajaran Negeri Kedah.. bersama PPDKMY..

Wah,, kali ni merasa la makan kat hotel Swiss in.. Bukan cik ina tak pernah makan kat hotel tapi kat SP ni jarang merasa makan kat hotel.. Last dulu ada kursus kat Prak Avenue jer...


LAgi satu audience ramai... Tak dapat nak terima by sangat ilmu sbb cik ina ni baru setahun jagung dalam bidang ni.. Kena tanya otai2 la kalau ada kerja mengenai ni..


Taklimat ni cik ina tak berapa nk faham sangat sbb praktiknya tak buat lagi. Kebanyakkan cikgu kat sekolah dah beli rumah... Tinggai cik ina je blm beli lagi..

Best Blogger Tips

6 comments

March 14, 2013 at 2:42 PM

Kalau tak faham, makan je la...
Hehhehehhe...

March 14, 2013 at 3:29 PM

amboii.. gambo atas 2 mkn.. x ajak pong.. heee..

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

March 14, 2013 at 5:10 PM

Yg best pasala taklimat @ kursus adalah = dapat makan free..hehee

March 14, 2013 at 5:11 PM

@tenku butang
dah follow awk

March 15, 2013 at 12:23 AM

Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013. Siapa cepat dia dapat.

http://bit.ly/cd2aQx

March 17, 2013 at 12:18 PM

@Myra JayYE ADIK,, BETUL,, MAKN FREE.
dah lama tak mkn kat hotel.. masa txpo dulu sokmo pi kan

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen