Wednesday, January 30, 2013

2nd year Ohsem Anniversary Aku cuma seorang kulikutif !!! Give away"

Best Blogger Tips


Bismillahhirrahmanirrohim.... 

Cik ina memang tunggu nak join segmen yang dianjurkan oleh Remy ni sebab semlm baca dia nak buat GA... dan masih panas lagi ni sbb je diannounce oleh Remy tadi.. dan akan tamat pada 28.2.2013. 
Jadi masih ada byk masa untuk kita semua cuba.. kot la bertuah blh dapat hadiah. Yang penting kita boleh berkenalan sesama blogger kan. 

Ok jom join. Klik banner kat bawah ni..

|
|
\/



Cik ina ucapkan Happy 2nd year Ohsem Anniversary to Remy....

***********************************************
Jom join ramai-ramai....

Best Blogger Tips

7 comments

January 30, 2013 at 11:45 PM

Remy dah nuat GA...yesss.
kena join

January 31, 2013 at 12:10 AM

@Hanif Idrus

dah join...
http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2013/01/2nd-year-ohsem-anniversary-aku-cuma.html

February 15, 2013 at 12:25 AM

ina..thanks for info...... nasib baik kasi tahu.... btw..all the best...semoga bertuah nanti.......remy doakan.....

February 17, 2013 at 12:57 PM

Tuuut tuuut! Jemah singgah sini,dari giveaway yang sama! http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/02/2nd-year-ohsem-anniversary-aku-cuma.html

Jemah follow sini tau! ^^

February 28, 2013 at 10:52 AM

goodluck cik ina...ct pon dh join :D

March 3, 2013 at 2:49 PM

@Remy hazza
maybe ina yang tersilap kot.. apa pun dah join

March 3, 2013 at 2:52 PM

@C.T.K
tq,, good luck to you too

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen