Sunday, July 1, 2012

Cenderahati Dari Jepun

Best Blogger Tips


Bila baca tajuknya sahaja mesti semua orang nak tau apa yang cik ina dapat,,
Dari siapakah ..atau siapa yang hadiahkan cenderahati tersebut.

Kalau anda mengikuti blog cik ina ni dari awal, mesti anda akan terfikir siapakah yang telah memberikan hadiah tersebut... anda boleh lihat entry ni.

Saja jer buat saspen ckit...

Baru-baru ni,, (tapi rasanya dah lama) sepupu cik ina yang dihantar oleh Modenas 
selama 6 bulan ke Kobe, Jepun telah selamat kembali ke Malaya. 
Maka.. Cik ina amat terharu kerana sepupu cik ina tu ingat jgk 
dekat cik ina dengan belikan jam tangan yang sangat comel dan amat sesuai dengan cik ina. Dekat mak plak sepupu tu belikan pisau. Khas untuk ibu-ibu yang memasak kat rumah.. 
Opps kita sambung citer kita kembali

Cik ina suka sangat jam tu..


 Ni la rupa kotak jam tersebut...



Ni la jamnya comel sekali...
Cantik kan bila letak kat tangan cik ina.. hahaha opss terperasan plak. 


Nk citer la ckit....Tahun lepas cik ina tak de jam langsung. Masa besdey lps, kawan dan adik ipar cik ina ada hadiahkan jam untuk cik ina. Sekarang jam cik ina dah ada 3. Sapa lagi nak hadiahkan jam,, silakan kerana cik ina rasa cik ina memang suka jam plak.


p/s : thanks zul asman bin zainol abidin sebab beli jam ni kat kami... Suka sangat...

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen