Wednesday, September 14, 2011

Raya...Raya Oh Raya

Best Blogger Tips

Hai Selamat Hari Raya...
Hari untuk kita bersuka ria
Selamat, kami ucapkan...
Untuk kita hingga sampai tahun depan...







Tak terasa cepatnya waktu berlalu..1purnama telah berlalu... tup tup dah hbs Bulan Yang penuh keberkatan iaitu bulan Ramadhan dan telah menjelang Syawal... 
ina , adik n wife n mak abah
Walaupun Raya ni tak semua ahli keluarga cik ina balik, tp tetap disambut dengan penuh kesyukuran.... 
Mana taknya kan anak sedara cik ina bertambah lagi 2... yg paling baru tu ada kat rumah cik ina.

Pagi lps solat raya thn ni surau tepi rmh adakan jamuan. Juadah pakat2 bw la. Meriah jgk.. tgk la cik ina... tak sempat blk tkr tudung..

Lps mkn ckit kena blk rmg tkr tudung jgk la sbb nnti kena telekung plak..
bkn jauh pun.. sebelah rmh jer...

masa br selesai solat raya
juadah raya kat surau sebelah rumah
dengan sepupu
Rmh first yg cik ina pi mesti la jiran sebelah mernagkap sepupu la kan... Ni la jiran sebelah cik ina...


ni sepupu cik ina yg sebaya dgn isterinya.. Dah pun berangkat ke jepun modenas hantar pi 6 bulan....
Tinggal la isteri tercinta kat kg...  

p/s : Cik ina harap selamat pi dan balik yer..... n jangan lupa beli ole2 kat i tau

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen