Monday, October 10, 2011

My 3? besdey

Best Blogger Tips

Assalamualaikumm,,,
Salam Petang...
Salam Sejahtera..
Salam Zulkaedah


Bulan Oktober.. ermm bulan oktober adalah bulan kelahiran cik ina
dan bila bermula oktober maka ni genaplah usia cik ina 33 tahun..
hehehe dah tua rasanya.. 
dan ada beberapa orang rakan seusia cik ina yang berkongsi tarikh yang sama 
serta sepupu cik ina selang 10 hari jer...  
yang entry raya tu ada cik ina mentioned dia pi jepun tu..

Ermm rasa dah tua... Apa pun janji kita happy kan...
Tahun ni tak de sambutan apa2 cuma 
dapat hadiah dari my best friend ....>>> zatul<<< n yg best sekali 
>>> my exhousemate masa kat pmtg pauh dulu >> noni <<  berbesar hati 
utk keluar bershopping tingkap 
serta tgk wayang lagi..
dan belanja makan.. 
dan yang paling terharu sekali,,, 
dia telah masakkan cik ina spagetthi yang sedap.. 
Yummy... Thanks noni...
Tahun lps pun macam tu jgk..
my best friend  (zatul la)belanja makan satu hari n
beli kek SR sorang sejorai (bersama aren katak n zatul).

A week after, cik ina bersama rakan2 yg best celebrate kat our fav restaurant 
iaitu Restoran DKINGMee Udang Banjir
 


Apa pun cik ina bersyukur sangat kerana
masih bernafas di bumi Allah ini dan
ramai lagi kengkawan yg menyayangi cik ina selain daripada keluarga cik ina.


Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen