Thursday, October 13, 2011

Oh TiDaK....... TiDaK........

Best Blogger Tips

Tidakkk.....
Tidakkk.....
Tidakkk.....

Apa yang tidak..


Kalau ditanya semua perempuan,, apa yg paling tak suka kalau berkenaan dirinya....
Agak2 apa jawapannya... mestila berat bertambah kan... SETUJU tak???
Kalau sapa tak setuju bgtau ekk..

Apa tak nya.. masa cik ina pi timbang berat hari Isnin lps.. berat cik ina dah naik 2 kg tahun ni..
Tersangat lah TERKEJUTNYA... Thn lps lagi la kurang lagi.. Kurang berat dlm KG adalah 5 kilo. Thats means.. sejak cik ina kerja kat sekolah ni selama setahun.... berat Cik ina dah naik sebanyak 5KG.

Rasanya dah tau pasai apa.. masa cuti sekolah,, tiap2 hari makan nasi lemak... walau seringgit jer nasi tu.. tp hari2 selama 10 hari... (baru cuti 2 minggu,, kalau cuti sebulan?? habis la aku)

Nmpaknya kena diet.. tp hanya dimulut jer... tu yg payah.. ada apa2 cadangan tak selain senaman.. sbb senaman la yang paling malas nak buat... hehehehe.. tp kena buat jgk rasanya utk kesihatan.... huaaaa

Majulah sukan untuk negara...........................................................................................

thn ni
thn lps
sekarangggggg

Best Blogger Tips

2 comments

November 21, 2011 at 8:53 PM

Jom Cik Ina kita sama2 diet :-)

Kalau sudi komenlah banyak2 di "Contest Gadget Impian…"

January 16, 2013 at 9:57 AM

Go akak go.. Kami support dari belakang dan depan. haha

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen