Wednesday, July 18, 2012

SENAMROBIK 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA

Best Blogger Tips

TARIKH: 10 JULAI 2012 (SELASA)
TEMPAT: DATARAN KEJAT SKMP
PENYERTAAN: WARGA SKMP/ PENSYARAH DAN PELAJAR
KOLEJ KOMUNITI, SUNGAI PETANI
AKTIVITI: SENAMROBIK, LDK
KHIDMAT LAIN-LAIN ;GUNTING RAMBUT RM1

Pada pagi ni Cik ina bangun pagi dengan bersemangat nak join SENAMROBIK 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA. Apabila sampai ke sekolah dalam kul 7.45 tu, nampak keadaan mendung jer. Dan seperti yang disangka kul 8.00 hujan turun renyai-renyai. So,  semua pelajar berkumpul di dalam dewan sementara hujan reda.


Maka perasmian dijalankan di dewan sekolah. Ucapan perasmian dilakukan oleh Guru Besar SKMP, Tn Hj Ahmad Zubir b Abdullah. Kali ni ada sikit gimik untuk perasmian SENAMROBIK 1M1S1M.. Siap ada belon lagi

Senamrobik ini dipimpin oleh pelajar2 Kolej Komuniti dan disertai oleh semua guru, kakitangan dan beberapa waris pelajar.







Cik ina tak dan nak keluar peluh pun dah hbs. huhuhu kena beli CD senamrobik la macam ni. hehehe. Apa pun semua pelajar yang turut serta semua gembira sebat ada diselitkan tarian checkin dance.


Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen