Saturday, June 16, 2012

Musim Durian Tiba Lagi

Best Blogger Tips

Assalamualaikum...




Sekarang tiba musim durian lagi. Maka semua orang teruja nak makan durian. Cik ina pun suka. Serapa ulas pun hamtam saja. Panas ke sejuk ke tolak ke tepi.  Punya suka durian sampai mcm tu sekali kan. 

Pada hari ni abah cik ina tak sihat. Tak tau pasai apa lps balik dari solat jumaat abah muntah dan pening. So cik ina dgn mak la yg kena pi sana kutip durian dibantu oleh rakyat-rakyat yg nak mengekor. Tak pe.. depa tolong kutip sama... 


tengok,, betapa sukanya mereka...














The next day,,abah dah sihat ckit. jadi kami pun pi kutip durian bertiga dgn mak.......








Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen