Wednesday, December 17, 2014

Restoran LeBoss Again.....

Best Blogger Tips


Jamuan Perpisahan dengan Guru Besar diadakan di Restoran LeBoss yang menjadi restoran fav cik ina sejak azali.... tak ingat bila dah suka... tapi yang ingat ni memang dah suka. 

Makan petang ni diadakan pada ptg Jumaat, 21 November 2014 yg lepas tapi sebabkan cik ina sibuk.. x sempat nak mengarang blog lagi...Sibuk la sangat kan.. tp bila dikenang mmg sibuk untuk preparation for interview spa kp27.. getar kot...  lps tu prepare for my trip to Medan plak. Nk p medan pun kena study juga. 

 Tetamu kehormat mestila my Guru Besar and her wife.. 
Ok berbalik kita kepada jamuan petang ni.. 

menunya ada lah:

Fried rice
Fried bee hoon
mushroom soup
marinated chicken
coleslow
seafood skewers
sambal fish
potato chips
mix fruits
Cordial punch

ni dia rupa makanannya.....





banyak kan... memang banyak dan tak termakan akak.. s
ehinggakan semua kekenyangan. Bekas guru besar yang hadir bersama isterinya pun nampk gumbira.

Kenangan dgn rakan di sana




GB, PK1 n pak cik kaq

Ye.. begini la keadaannya kami di SKMP yang meriah je kalau bab makan. 
Bab kerja pun jalan juga ye.... Sebelum magrib kami beransur pulang ke rumah... 

Sekian laporan Cik ina....

********************************************************
Jom baca
Tempat makan best kat Sg Petani
Kisah LeBoss 1
*****************************************************************************

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen