Wednesday, November 12, 2014

TEMUDUGA SPA KP27

Best Blogger Tips

ALHAMDULILLAH... Syukur Ya Allah. Sekali lagi Cik Ina dipanggil untuk menjalani temuduga. Dalam penuh kesyukuran ni tetiba timboi plak kerisauan. Risau apa ekk????Nak tau apa yang Cik ina risaukan..
Ni la yang dirisaukan...
Jawatan yang akan ditemuduga tu...
|
|
Jawatannya adalah PENOLONG PEGAWAI PENDAFTARAN KP 27.
Deskripsi tugasnya pula... http://www.spa.gov.my/Portal/Deskripsi_Tugas/Ijazah/1078 Tengok statistiknya pula...
Yang membuatkan Cik ina risau dan tak senang duduk ni adalah JAWATAN ni bukan bidang Cik ina.  Cik ina lebih kepada pentadbiran (PTPO) tetapi x salah kan mencuba nasib. Ada sesapa ada tips or pernah menghadiri temuduga sebegini tak????

Tolong.... Helpppp me...
Tolongla Cik Ina yang buntu tak tau nak baca pa ni.....

Sekarang ni, pelbagai persoalan yang berlegar di mindaku yang serabut ni termasuk tentang ahli kabinet, portfolio menteri terbaru 2014, maklumat kementerian pendaftaran dan jabatan, isu semasa yang berlaku sekarang ni dan pelbagai lagi. 
Ha,,, yang bakal menghadiri temuduga yang sama, Cik ina doakan dapat melakukan yang terbaik.

Seriau sbb pengalaman temuduga yang lalu.. huhuh


Rabbiyassir wala tuassir. 

Ya Allah, aku berserah padaMu.

Doakan Cik ina berjaya menjawab segala soalan yang diajukan.. Dan jgn risau,, Cik ina pun akan berusaha mencari info sehingga tarikh temuduga....

Jom kita usaha............ Chiayokkk

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen