Wednesday, May 18, 2011

Selamat Hari Guru

Best Blogger Tips

SELAMAT HARI GURU.....
 
 Tanggal 16 Mei  setiap tahun kita akan meraikan hari guru... Cik ina hanya sambut hari guru zaman sekolah jer... Lps habis sekolah tak pernah pun sambut.. tp bila keje kat sekolah ni terasa la hari guru ni.. Ye la sebab dikelilingi oleh guru dan murid-murid. 

Tahun ni kat sek cik ina meriah ckit sbb thn ni kami ada guru besar. Thn lps tak de guru besar... Jadi lebih bermakna la kalau ada "bapa". Tahun ni juga kami dapat PK! baru sbb PK! lama dah bersara... Selamat Hari Guru juga buat Cikgu Abu Hasan yang telah bersara dan berehat di rumah. 
 
Yang mnjadi lebik seronok, kami pun dijemput untuk memeriahkan sambutan hari guru tahun ni... 
Kami tu bermaksud cik ina dan pn sarah.. kami kan bukan guru.. jadi sangat la berbesar hati kerana dijemput.... Pn sarah tu yg pakai tudung belang2 hitam putih tu...



Dalam gambar yang semua ni tak de guru besar baru kerana ada lawatan daripada Jabatan... dari Ketua Sektor Peperiksaan... Depa ni , orang dok kalut nak celebrate hari guru di sek baru,, waktu tu jg la nak mai. Jadi GB tak dapat join sukaneka.





acra baling piring apa tah..
acara baling nyok kena botol
acara sepak bola masuk gelung rotan


Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen