Wednesday, November 28, 2012

Fenomena Durian Crepe

Assalamualaikum kengkawanku
>> Durian Crepe... <<  apa tu yer
>> Durian Crepe..  <<  sedap ke??
>> Durian Crepe..  <<  ishh teringin nak rasa plak..

Mula-mula yang bermain diminda cik ina, apakah itu durian crepe. Sedap ke tak ye.. harus try ni.. Pastu Cik ina ada  terbaca blog my sifu iaitu Puan Myra cerita durian crepe ni. 


Apapun cik ina nak ucap tahniah kepada pencetus idea yang mencipta resepi ini sehingga kejap jer dah menjadi melotup. Cik ina rasa, durian Crepe dah jadi fenomena luar biasa. Sungguh cepat dia glamer no..

Cik ina pun tak terperasan kenapa tetiba aje Durian Crepe jadi kegilaan.. Tetiba aje muncul dalam FB cik ina yang diperkenalkan oleh Farhana Kirana... dan entah bilakah resepi baru ini muncul??

Maka cik ina pun tercari-cari kat mana blh rasa durian crepe ni.. Nak jadi cerita jumaat lps iaitu 23.11.2012 cik ina berkesempatan ke Penang. Maka dgn pertolongan rakan sekerja cik ina dulu iaitu kak wati, dia telah beri no phone kedai kek pembuat durian crepe ni yang terletak kat balik pulau. 
2 sahabat yang mencari durian crepe
Oleh kerana Cik ina teringin sangat nak makan, dan sahabat cik ina zatul,yang bersama dengan cik ina pun turut terpengaruh dengan cik ina kami pun ke sana. Rezeki kami .. durian crepe masih ada stok.. alhamdulillah.. 

  Layan gambar cik ina n zatul sejurus selepas beli. 

ee tak sabar nak makan ni

masuk keta jer.. terus bismillah n ngap

ermmm sedapnyaaaaa
Selesai makan baru la gerak balik ke sungai petani. Sedap jgk no... Kepada sesiapa yang x pernah rasa dan teringin nak rasa, tgk website ni -->> KEDAI KEK SBE

1 comment:

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen