Sunday, April 21, 2013

11111 pageviews....

Best Blogger Tips

Salam.. Cik ina nak citer ni.. Blog cik ina dah 11111 pageviews.. Cik ina baru je aktif berblog,, setahun lebih yang lalu cik ina tak aktif pun.. Baru aktif dalam hujung tahun 2012 ni jer.. 

So,, rasa seronok sangat bila dah cecah 11111 ni.. Jemput la view lagi ye kengkawan. Terima kasih kepada rakan blogger yang sudi view page cik ina.

Tq AJ, Khairil Mazri, Bro hanif, IU hazirah, fARAH WAHeDA yang rajin BW kat sini.. Cik ina akan BW juga ke sana kalau sempat.. 


Best Blogger Tips

7 comments

April 21, 2013 at 3:10 PM

teruskan usaha lagi. ^_^.. jangan jadi macam saya yang semakin malas ini.. hehe

April 24, 2013 at 10:51 AM

wahh bnyk!!! teruskan berblog

April 25, 2013 at 11:45 PM

salam ina
Happy blogging.

Agak2 kenal saya lg tak?

April 28, 2013 at 3:45 PM

@Aku Penghibur
hahaha byk la bg cik ina yg baru aktif ni

April 28, 2013 at 3:48 PM

@Mohd Lokman Bin Ramli
ada masa rajin ada masa tak rajin juga

April 28, 2013 at 3:49 PM

@TiranaAduka
kenai la.. sori tak smpat masuk GA teka bahasa jawa tu

April 28, 2013 at 3:49 PM

@TiranaAduka
kenai la.. sori tak smpat masuk GA teka bahasa jawa tu

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen