Wednesday, May 30, 2012

Makan Tutti Frutti

Best Blogger Tips


Haaahaaa.. dengar tajuk je dah excited tul tak...
Baru2 ni Cik ina berkesempatan utk makan fruti tutti -FT. 
Sebenarnya Cik Ina dok teringin lama dah tapi tak de kesempatan je..
Maka pada kali ni ,,, hajat tercapai. Kami pi menikmati FT ni kat Village Mall jer. Dekat je dgn rumah Sinar.

Thanks sinar,, sbb tolong temankan akak pi makan FT. Sebab B4 ni dah pernah makan kedai yg konsepnya lebih kurang dgn Ft, maka tak la "perak" sangat (orang kedah kata). 

Dengan kata lain, tak la macam rusa masuk kampung dan tau la bajet takut terlebih letak dan terlebih berat. Bak kata sepupu cik ina, akma-- "sejemput pun 6 henggit". tapi sebab keteringinan yang teramat sangat.. maka akak terjah jua.


Cukup la share semangkuk 2 orang kan... Nanti ada bajet lebih kita mai lain yer sinar.





Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen