Thursday, June 23, 2011

Ais Kacang Gebu Simpang Empat

Best Blogger Tips

Pagi yang gelap,, kini sudah ujan.........
Awan yang gelap sudah pun memuntahkan isinya.. dan... 
sang mentari belum sempat memancor kan cahayanya sejak pagi tadi.. 
Begitulah laporan cuaca ketika kisah ini ditulis........... 
Hehehe

Yuhuuuu,,,,, kisah yang akan dipaparkan adalah kisah AIS KACANG GEBU atau AIS KACANG SALJI,,, b4 ni cik ina dah post about ais kacang gebu ni... tp kali ni saja nak citer lagi..
Cik ina baru je pi menikmati ais kacang gebu bersama dgn my mum. 

yummyyy
Saja singgah b4 ambik anak sedara kat Jeti Kuala Kedah mggu lps. Cik ina singgah sbb mak dah lama tak pi makan kat situ... Saja la bawa supaya mak dapat mengimbas kenangan masa dulu. Kedai ni adalah kedai fav mak dulu2. Lagi satu kedai ni tpt kami makan sementara nak tunggu bas balik rmh tok. 

cik ina sedang menikmati ais kacang gebuu
1 for mom,, n 1 for me

Ais kacang ni sesuai dinikmati di kedainya kerana kegebuannya akan hilang jika makan kat rumah. Dengan kata lain,, ia akan cair.

my mom sedang menikmati dgn penuh khusyuk
yeahhh dah hbssss....
sesapa yang lalu kot smpang 4 kanglong ni blh la singgah....

* cik ina kalau lalu jalan utama alor setar -sungai petani ni je mesti singgah... 


******************************************************************************

Best Blogger Tips

1 comment

July 3, 2011 at 10:08 PM

Sedapnyer es kacang..
Kak Ina belanja cheq mkn ABC :)


**Kakak, nk tambah folower kena rajin blogwalking tau :)

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen