Tuesday, June 14, 2011

Cendera Hati dari Jauh......

Best Blogger Tips

Assalamualaikummm dan salam sejahtera.... 
Salam diberi pembuka bicara,,
Dengan Harapan semua ceria, 
Melalui hari ni dengan gumbira

**********************************************************************

Hari ni cik ina ceria sbb dapat cenderahati dari jauh... dan ianya sangat comel.... siap ada bunyi lagi...meow..meow,,meow. namanya adalah MINI KITTY IN THE BAG KEYCHAIN... 
 dan kekacang
serta inai mekah..
Suka sesangat inai ni yg tajuk ni je tau.. tajuk lain cik ina tak suka.. sbb kebanyakkannya tiruan,, dah byk kali dah terbeli.. sbb tu tau.bila dapat jer terus cik ina gunakan kat mana lagi.. kalau bukan kat kuku.. hehehe

Walaupun bg sesetengah org maybe biasa jer...tp bg cik ina besar maknanya... cenderahati ni pemberian guru besar yang baru pulang dengan selamat menunaikan 
UMRAH di TANAH SUCI KOTA MEKAH.

Ha,, Ahad buka sekolah pun cik ina dapat satu cenderahati dari salah seorang cikgu yg baru balik dari sabah.. Sabah.. Comei sangat.. key chain penyu ke kura-kura.. Agaknya apa.. kura-kura kot kan... Erm,, bila la nk pi Sabah. Cik ina  blm sampai lagi kat sabah,,, 


Yang ni plak cenderahati dari sepupu cik ina .. dia pun br balik dari sabah.... Thanks Along Or najwa... ingat jgn kat akak ni kan..




Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen