Wednesday, August 8, 2012

Iftar Dengan My Geng

Salam Ramadhan....


Salam 19 Ramadhan dan 8.8.12. Berbuka puasa atau iftar... Semua geng atau kengkawan akan mencari waktu dan ketika untuk iftar bersama. Maka
kami pun tidak terkecuali untuk berbuka puasa sesama. 

Kami pun tidak ketinggalan merancang untuk berbuka puasa together-gether. Setelah pakatan dibuat dalam masa sehari sahaja (kalau plan awai sohih tak menjadi) maka kami decide pi tempat yang affordable dan lokasi yg berhampiran dengan rumah dan yang penting sedap. hehehe.



Maka kami pilih restoran siam dekat dengan tempat keje rakan cik ina, iaitu Sinar. Cik sinar merangkap tukang order siap2. Cik Ina just makan simple jer sbb dlm proses on diet. Kira kena kurangkan makanan berminyak jer. 


Walaupun berbuka puasa bersama tapi kami order lain2 menu. Farhana kita dengan nasi goreng ayam, azimah plak dengan koey teow goreng dan cik ina dengan sinar nasi putih up ayam dan sayur kangkong belacan. Itu jer. Simple kan.





Itulah kisah kami pada kali ni. Harap kami dapat berkumpul lepas solat tarawih plak sebab waktu berbuka tu terhad cikit. Sekarang ni cik ina teringin nak makan Chicken Foldover oleh MC D.. sbb ada offer... Emmmm Yummmy... 



 

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen