Monday, May 11, 2015

NIGHT AT KRABI ~ DAY 2

Best Blogger Tips

******************************************
******************************************
Fuh,,, letih mandi laut pun x hbs lagi tetapi perut harusla diisi... Cik ina n Falah agak terlewat keluar bilik sebab janji kul 8 waktu Krabi, tetapi Malaysia kami dua orang ingat waktu Malaysia. Nasib baik dah siap cuma x keluar lagi je... Berehat-rehat sangat la katakan... Letih sebenarnya dilambung ombak sehingga tenggelam telefon Falah.. sob sob... turut sedih...

We are READY.... JOmmm p Krabi Night Market... Vrommm but b4 tu kena isi perut dulu. 
Abg Rafi - our tourist guide suggest makan steamboat. We all follow.... 


Another meja
Our meja...
Nampak tak tiang tu,, kat situ la kipas dinding tu..

Fuh berpeluh juga sbb asyik kena asap je. Kipas angin ni nape la dok tala mai kot ni..makeup Cik ina pun dah cair..
Tgk la... dah berasap ...

Ye.. semua dah kekenyangan, Zam kata jom p krabi night market.. maka kami bersemangat semula.. Bab shopping je semua cerah mata. Td je semua lembik je letih mandi laut.

Jom tgk apa yang ada......... zasss..


Tgk kot berkenan. 


Pandai budak2 ni main kan...
 Tang budak cute miut kami berenti sat, tgk dia menari... 

Pembuat wayang kulit pun ada



 Tengah jejalan terjumpa kedai ni.. macam besst je.. Jom posing dulu la Falah...



 Nak beli tak beg ni... ermmmm 

Ha,,,, yang ni baru berkenan dihati... Merah la katakan... 

Dah atas van semula baru terasa berat je mata kami... JOm blk hotel pack bag n sleeping beauty utk balik n ronda HATYAI esok....

....erm x sabar nak naik GAJAH... naik gajah,, naik gajah ...zzzzzzzzz

******************************************
******************************************

Best Blogger Tips

1 comment

May 11, 2015 at 4:26 PM

rindu nak pergi ke thailand...

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen