Wednesday, September 24, 2014

OVI SPA - saya jual... JOM KITA TRY

Best Blogger Tips

OVI SPA : RENDAM KAKI SINGKIR TOKSIN, LEMAK CAIR BADAN LANGSING!



TERBARU, PALING HANGAT DI KOREA KINI DI MALAYSIA !!
  • ·      Bosan dengan kaedah kuruskan badan yang biasa di pasaran?
  • ·      Ingin cuba sesuatu yang unik untuk buang lemak2 tepu berlebihan?
  • ·      Jom cuba OVI SPA, satu2 nya trend terkini yang terbukti BERKESAN !
  • ·      Rendam kaki, badan berpeluh, lemak cair, toksin keluar,                                          berat hilang 5-15kg sebulan !
  • ·      Kembalikan semula bentuk badan IDEAL seperti diidamkan!


KEHEBATAN OVI SPA :

1. IBARAT URUTAN REFLEKSOLOGI YANG LEMBUT
- Rawatan spa paling selesa dan mewah untuk kuruskan badan

2. HASIL CEPAT DAN BERKESAN
- Ramuan rahsia bertindak pantas melalui titik meridian kaki seterusnya meningkatkan metabolisma dalam badan

3. BEBAS KESAN SAMPINGAN
- Ovi spa bukan dimakan / minum, ia tidak memasuki perut dan TIDAK memudaratkan hati atau buah pinggang anda! Ia juga tidak menyebabkan cirit birit, kehiangan selera makan malah ianya kaedah paling selamat dan sihat!

4. HARGA BERPATUTAN DAN BOLEH DIKONGSI GUNA
- Adakah anda tahu satu mangkuk Ovi spa boleh dikongsi bersama ahli keluarga / rakan lain sewaktu menggunakannya atau bergilir-gilir? Anda berdua akan berkongsi manfaat / keputusan yang sama dalam 1 masa. Sungguh berbaloi! (Pastikan kaki pasangan bebas dari penyakit kulit seperti kudis / luka)

5. FUNGSI 2 IN 1 : SLIMMING & WHITENING
- Semasa merendam kaki anda masih boleh buat rutin lain seperti mendengar muzik dan membaca. Sapukan losyen kegemaran anda sebaik selesai rawatan, dan lihat kulit kaki anda juga cantik terpelihara kebersihan dan kecerahannya!



BAGAIMANA OVI SPA BERTINDAK?
  • Air suam + ramuan istimewa Ovi Spa mengaktifkan dan memindahan haba serta tenaga ke dalam sel-sel badan, khususnya di zon pengumpulan lemak melalui titik refleks kaki.
  • Ia meningkatkan metabolisme badan, membantu membakar serta mencairkan lemak2 berlebihan, melancarkan peredaran darah dan membuang toksin.
  • Ramuan Ovi Spa juga mengawal penghidratan, memulihkan tisu rosak dan menganjalkan semula kulit, menjadikan nya lebih cerah, lembut dan berseri.

RAMUAN ISTIMEWA OVI SPA :


- Nuciferine , Catechin dan Gynostemma mengaktifkan enzim lipase dan mempercepatkan peredaran mikro kulit dan proses vena varikos ditingkatkan melalui kapilari darah untuk kesan peredaran darah yang stabil.

- Kafein Silane adalah ejen aktif yang merangsang pertumbuhan semula enzim lipase, menghalang perkembangan sel-sel lemak dan mengubah lemak badan yang berlebihan kepada asid lemak bebas, seterusnya dikeluarkan dari badan melalui peredaran cecair.

- Protein Ikan Laut dan Centella Asiatica membantu merangsang pertumbuhan fibroblast dan tisu penghubung semula serta melindungi serat elastik dan tisu kolagen.

- Asid Askorbik, Ekstrak Mulberry, Vitamin C, Licorice dan Arbutin menghalang penghasilan melanin / pigmen gelap dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit tampil lebih muda dan cerah.



Antara soalan yang ditanya,,,,,,,,

1) Rendam kaki, kurus seluruh badan? betul ke?

Ovispa membantu dalam meningkat metabolisme tubuh badan seseorang serta berkesan membuang toksin dan membakar lemak yang berlebihan. Dengan peningkatan metabolisme,peredaran darah akan menjadi lebih lancar seterusnya mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna.


Melalui tindakan sel meridian bahan aktif semulajadi seperti asid L- askorbik , Vitamin C , ekstrak Licorice, ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan asas yang lain sebagai bertindak sebagai agen pemutihan kulit untuk memusnahkan dan menghalang pengeluaran melanin kulit untuk kulit yang lebih cerah dan bersinar.Protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.


2) Cara penggunaan ovispa ?



i) Masukkan satu pek Ovispa foot Mix, dan 10g (2 sudu teh) Krim Ovispa ke dalam besen.

ii) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 Celcius. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

iii) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

iv) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

Nota: Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.



3) Berapa hari pengguaan yang di sarankan?

Satu hari satu sachet untuk 30 hari tempoh percubaan!, namun begitu kesan penurunan berat bedan boleh dilihat selepas 10 hari penggunaan ovispa.

4) Bau Ovispa macam mana?


Ovispa berbau seperti herba kerana rumusan semulajadi herba-herba terpilih untuk tindak balas metabolisme yang hebat!

5) Perbezaan Ovispa dengan produk kurus yang lain?

Ovispa berbeza dengan produk yang lain dengan merangsangkan tindak balas metabolisme badan. Ovispa mampu merangsang dan meningkatkan metabolisma tubuh badan seseorang dengan rangsangan refleksology melalui kaki sehingga ke seluruh tubuh badan. Peningkatan metabolisme akan menyebabkan peredaran darah semakin lancar dan berkesan membuang toksin dan membakar lemak berlebihan.


6) Selamat ke? ada KKM ke? kulit sensitif boleh guna?

Ovispa di formulasi dari bahan-bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no rujukan NOT140603334K /NOT140603333K

Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif adalah disarankan mencuba 1 sachet dahulu untuk melihat tindak balas keseluruhan badan, kerana ovispa tidak memberi kesan sampingan. Namun begitu adalah dinasihatkan untuk mereka yang ingin menggunakan ovispa tidak mempunyai sebarang luka atau kudis di bahagian kaki untuk mengelakan sakit berlarutan.


7) Ibu mengandung & menyusukan anak boleh guna ?

Ovispa tidak digalakan bagi wanita hamil namun boleh digunakan bagi wanita yang sedang menyusukan anak.

8) Masa yang terbaik guna ovispa utk dapatkan hasil yang lebih baik

Masa terbaik untuk rawatan ovispa adalah pada waktu malam sebelum tidur kerana:

i) Badan terasa ringan selepas rawatan ovispa
ii) Hilang sakit kepala dan stress( tekanan)
iii) Badan segar dan dapat menikmati tidur yang lena!

9) Adakah berat badan akan bertambah semula selepas berhenti guna ovispa?

Berat badan tidak akan bertambah selepas berhenti menggunakan ovispa namun Kami menasihati supaya mengamalkan gaya hidup yang sihat serta makan makanan yang seimbang untuk mengekalkan berat badan yang ideal.

10) Adakah perlu bersenaman?

Walaupun tanpa bersenam juga akan berkesan, tapi kami mencadangkan anda bersenam juga kerana senaman amat penting untuk menjamin kesihatan yang baik dan boleh mengamalkan rawatan ovispa juga.













NORMAL PRICE  ------>> 1 BOX RM95
nak best price?

Harga Saya..... Sempena besdey saya yang akan menjelang,, sy nak offer

1 SET@BOX
 
RM 70.00 (Semenanjung - Termasuk Pos)
RM 75.00  (Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)
2 SET@BOX

RM 130.00  (Semenanjung - Termasuk Pos)
RM 140.00  (Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

3 SET@BOX

RM 180.00  (Semenanjung - Termasuk Pos)
RM 195.00  (Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)


Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:



CIMB BANK:
7047 943 045
NOR ZALINA BT SAAD

MAYBANK:
1570 9116 5312
NOR ZALINA BT SAAD

  No telefon 017-4818262 (Cik Ina)

Sila maklumkan melalui sms / whatsapp apabila pembayaran dibuat beserta detail / salinan resit pembayaran, nama, alamat, no fon serta nama produk dibeli. Mohon bersabar menanti reply daripada Cik Ina. Terima kasih..





Best Blogger Tips

2 comments

September 24, 2014 at 10:27 PM

Salam Ina...menarik gak ni...kita lebih suka yang tak perlu makan or minum...kena tunggu testimoni ni..

October 15, 2014 at 9:05 AM

@Belog Santai
BETOI,, takut ada effect kat badan,, kalau buat mcm ni.. at least blh rileks sambil tgk tv..
kalau nak buangtoksid pun kita rendam kaki kan.. letak ckit garam khas...
guna ovi spa ni siap pakej kurus,, jom try...first customer- best price

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen