Tuesday, August 26, 2014

Debaran Terasa ....

Best Blogger Tips

Kali ni debaran terasa lagi .. Jeng jeng... tentu saspen je kan... 
Kalau kawan-kawan cik ina baca ni mesti kata debaran nak kawen ke cik ina ni.... 
???????
Sebenarnya debaran ni adalah kerana esok Cik ina akan menduduki peperiksaan buat kali ke 2. Apa tak nya.. kemarin baru nak belek soalan tahun-tahun lps... 


Nak tau periksa apa... tentula Peperiksaan Khas untuk memasuki Skim Perkhidmatan Penolong Pegawai Tadbir Gred N27 Tahun 2014. (KPSL). Sebenarnya tahun lps dah amik tapi lepas satu paper je iaitu bahagian 3001 A. Alhamdulillah.. So utk B dan C kali ni kena amik lagi sekali la... Blh refer jadual baru kat sini....

Doakan semoga cik ina blh buat dan kali ni berjaya ye .. Amin....
kalau  tak semua satu pun jadi la,,,,

Berdasarkan pengalaman lepas, masa nak exam baru nak cari buku,,, maka kali ni cik ina beli buku undang2 awai lagi. tapi x belek pun... Maklum la ada kenangan pahit masa amik paper undang2 tahun lps...

##############################
SEMOGA RAKAN LAIN (DAN CIK INA JUGA) YANG AMIK EXAM NI PUN BERJAYA MENJAWAB SOALAN DENGAN BETUL ... amin

#############################################

Best Blogger Tips

Post a Comment

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen