Tuesday, September 24, 2013

Nasi Ayam PAk Mud Merbok

Erm.... sedapnya.. Apa yang sedap ye.. 

Jawapannya.....
Esok cik ina nak makan nasi ayam pak mud.. Ermm dah lama tak makan nasi ayam pak mud ni. Bila sebut je nasi ayam pak mud, orang sekitar merbok dan lembah bujang mesti tau kat mana.. Tambahan pula ianya cukup terkenal dikalangan staff dan student uitm.


Lokasi kedai ni adalah apabila dari sungai semeling tu, ada simpang empat tu, ambik kiri dan terus sampai jumpa simpang empat MRSM dan ambik kiri. Selepas melalui MRSM dan rmh kedai Taman Lembah Bujang Indah Fasa 5 tu, tak sampai 500m dan sebelum masjid anda toleh-toleh la ke kanan. Kedai ni ala2 rumah ckit.

Ni la rupa kedai nya... Belakang tu tpt makan fresh air

Kedai ni mula beroperasi pada jam 11.00 pagi dan berakhir pada jam 2.00pm atau bila nasi ayam dah habis.. Kalau habis awal, maka tutup awal la. dan jawapannya esok mai lain ek..Kira limited edition la juga kan.

Jadi kesimpulannya, kalau nk makan sila la mai awai, kalu lamabat habis nnti habis da ... kalu mai dalam pukui 12 ke atas, kena beratur dan orang pun ramai.. Jadi sabar la ekk kalau tiba giliran anda nasi habis

Cik ina baru saja beberapa kali makan nasi ayam ni. Bila makan tu terasa nak makan lagi la kerana sambal hitam dia dan juga ayam itu sendiri yang terasa rempahnya. Maybe diperap lama.. kira lain ckit dari nasi ayam lain.

Ni dah kira nasi yang no 4 akhir.. Kira last dah la..

Cik ina pi sana makan dengan cikgu dan staf lain. Kami ke sana agak lewat dalam pulul 12 lebih. Tu pun kami call dulu tanya masih ada tak nasinya. Nasib kami baik kerana hari tu kira bertuah la juga. Apa tak nya..kami semua adalah pelanggan terakhir pada hari tu. Dan yang best memang ngam-ngan je dengan bilangan kami dengan nasi ayam tu. Alhamdulillah x kempunan kami semua.




Bismillah,, jemput makan

Alhamdulillah...
 Kita boleh pilih nak makan kat depan kedai, atau kat belakang kedai. Kat belakang kedai tu adalah dibawah pokok yang rimbun dan ditemani dengan angin sepoi-sepoi bahasa..

Tu la pak mud..

4 comments:

Sudi-sudikan la komen.. Terima kasih nooo sbb komen